Sunday, 4 November 2012

Menghitung Hari~~~




Menghitung Hari ~ 5 hari lagi..hehe

Menghitung hari, detik demi detik, masaku nanti apakah ada, jalan cerita..kisah yang panjang...

5 hari lagi..sabar ye hati..


Nantikan kepulanganku ke negeri kesayangan, daerah yang dicintai..di sinilah aku dilahirkan dan dibesarkan..mana mungkin aku lupa tempat tumpah darahku..
Rindunya kepada mak, ayah, adik, abang, kakak dan anak buah yang buas..hehe..
xsabar rasanya menanti saat itu untuk aku lupa seketika masalah dan tekanan di UM ni..dengan asgmentnya, dengan perbentangannya, dengan exam yang semakin menghampiri..huhu..



Tiket dah ada, jangan bimbang..9/11/2012 pasti akan tiba jika umurku masih panjang.. tak sabar rasanya untuk pulang ke kampung sekali lagi..9.00p.m 9 november bas tasik kenyir..hehe..hati ini semakin melonjak riang untuk mengharungi perjalanan meredah lebuhraya pulang ke TERENGGANU...



Yang ini first aku nak cari..mee sup rahim yang tak permah lupa kalau balik terengganu..kan syariffah zahidah, siti nurizani, hajar atiqah, rokayah, nurul syahirah..hehe..tapi sekarang ni kite dah sombong ckit..xnak doh makan mee sup rahim..melepak kat kedai bawah pokok jambu depan masjid plok..nasi air situ best kan..yummi..yummi...xsabarnya..bdk uitm camne?..balik ah..hehe..

sotong celup tepung..

air nyor muda...

Noor Nabilah...dah lama nok g makan 2 benda ni..jangan lupa janji di TELUK KETAPANG eh..hehe..perut ni asyik mengidam je makanan kat atas ni..ingat eh, xmboh kat lain..nak teluk ketapang jgk.. dan yang penting nak g dengan abang ndek..hahaha..aku tuntut janji mu..xkira ah bila pon..nok sedap ag cuti sem eh..dalam bulan 2..aku start cuti sem tgh bulan 1..lps exm..


Haa..yang ni penting..cuti mid sem ni..jom bercuti di PULAU KAPAS...tapi kan bilah..boleh ke musim tengkujuh ea..laut bergelorakan..xpasal kita dilambung ombak..huhu..amacam??..jadi x??..best jgk g tenang fikiran..jauh dari kesibukankan..kalau bermalam lagi syok..tapi kena tanya madam besar dulu ah..MY MOM..hehe..

XSABARNYA NAK BALIK>>TERENGGANU TUNGGU KEPULANGANKU...



5hari lagii..sabar ye hati..hehe..

2 comments:

  1. blik!!!..jgn x balik......mu sampai time ane kuala berang??

    ReplyDelete
  2. sabtu pagi..balik jumaat malam..

    ReplyDelete