Wednesday, 2 January 2013

yeay..horeyyy..esok exam!!


Assalamualaikum sababat blogger semua...

Tiba-tiba rasa nak kongsi kegembiraan dgn semua..hehe..


ESOK EXAM!!!!


Kalau orang lain mesti takut, berdebar kan?..tapi aku happy sangat..sebab bila dah mula exam, masa akan cepat berlalu..dan masa untuk balik kampung pun semakin hampir..hehe..
2 minggu study week..huhhh..memang menyeksakan..bukan apa..sebab x study..huhu..


sekejap je masa berlalu..rupanya aku dah nak melepasi 3 fasa iaitu 3sem belajar kat UM ni..tapi xde perubahan pun..macam sama jer..hehe..
yang nampak beza pun..sebab 2sem lepas duduk kolej..sem ni jer konon nak berdikari..duduklah rumah sewa dengan kawan2..ingat lebih matang..tapi makin jadi budak2...huhu..
ish3..lagha...lagha..dengan TV nya..selese pun selesa..jadi main je banyak..



Nilah jadual exam aku...tak sabar nak tunggu 14hb malam...Tasik Kenyir jangan tinggal aku..TERENGGANU nantikan kepulangan aku..i miss everything about U muah, muah, muah..huhu..


Haa...ni kenangan masa PRA-U dulu..dalam dewan exam..
Tapi semua dah berubah..berbeza dulu dengan sekarang..kalau dulu pakai baju seragam..comel je nampak..tapi dekat U ni pakaian bebas..warna warni dalam dawan exam..lagi pulak bilangan sekarang ramai xmacam dulu..90 orang jer..


Ok lah..nak sambung study..pepe pun..semoga kawan yang sedang menduduki peperiksaan dapat menjawab dengan terbaikkk dan berjaya di dunia dan akhirat.. :)